Seacret ürün tanıtım

  Sephora alışverişi yaptığım gün Bakırköy Capacity alışveriş merkezinde kocaman mavi ışıklı Seacret yazan standının önünden geçerken standdaki bayan elime bakım yapıp yamayacağını sordu,ben de hemen kabul ettim.Satıcı bayan inanılmaz tatlıydı.Elimi ıslatarak üzerine bir parça Seacret'in tuz ve yağ bazlı temizleyici (scrub) ürününden koydu ve ovalamamı istedi.Ben ovaladıkça ürün eriyip kayboldu ve elimde inanılmaz bir yumuşaklık bıraktı.Ürünü kullandıktan sonra ellerimi duruladım ve satıcı bayan bi de nemledirici sürdü

 

   Ürün Ölü deniz mineralleri ile zenginleştirilmiş,çift bazlı olduğu için tuz ölü deriyi atarken yağ da sonrasında nemlilik ve yumuşaklık sağlıyor.Hassa bölgeler ve yüz dışında vucudunuzun her yerine haftada bir bir çay kaşığı kullanabiliyoruz.Etkisinden çok memnun kaldığım için ben ürünü satın aldım fiyatı 65tl,belki biraz pahalı gelebilir ama 400gr olduğunu ve birçay kaşığı kullanıldığını düşünürsekbir senede ancak biter diye düşündüm.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)