Sephora alışverişim

    Sephora'nın eskiyi getir kampanyasını duydunuz mu bilmiyorum.Facebook'tan kampanyayı duymuştum ama bir türlü fırsatım olup gidememiştim.Eski ürünlerinizi götürüyorsunuz ve 'Made in Sephora' markalı ürününüzü %30 indirimle alıyorsunuz.Oje ve makyaj fırçası kabul etmiyorlar.Ve kampanya makyaj paletleri,kofre ve ojeleri kapsamıyor.Kampanyadan faydalanmak için mutlaka Sephora sadakat kartınız da olması lazım.Yoksa kasadan size veriyorlar.






   Benim Avon'dan aldığım ama beğenmediğim bir ruj bir de göz farım vardı onları götürdüm karşılığında fotoğraftaki cici Sephora Jumbo liner'ı (waterproof) aldım.Aldığım renkler 05 Beige ve 11 Turquoise.Çok kolay sürülüyor,renkleri çok canlı,yumuşacık ve çok dayanıklı hemen çıkmıyor.Kasada ayrıca alışveriş torbama 4 adet Yves Saint Laurent Forever serum
ve göz kremi numunesi verdiler ki onları da en yakın zamanda deneyeceğim..Sephora kampanyasının son tarihi 31 ekim kaçırmayın derim.


   Asalet; boyda değil, soyda.. İncelik; belde değil, dilde.. Doğruluk; sözde değil, özde.. Güzellik; yüzde değil, yürekte olur..

Yorumlar

  1. Ledachan bu kampanya ne kadar daha devam ediyor ve yeri nerde:)

    YanıtlaSil
  2. 31ine kadar devam ediyor capacityde var mağazası :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)