temizleyici ürünler


  Merhaba,
Konumuz temileyiciler (benim beğenip beğenmediklerim)

*İlk ürünümüz-- Diadermine dengeleyici yüz yıkama jeli.Ben normal ve yağlı ciltler için olanı kullanıyorum içerisinde ginseng ve beyaz çay bulunuyor.Çok memnun kaldığımdan bu markanın ilkini bitirdikten sonra ikincisini aldım ve kullanmaya başladım.Süt şeklinde temizleyicilerdense köpüklü yıkananlar benim daha çok hoşuma gidiyor daha fresh bir etki bırakıyor ciltte.Fiyatı 14.25 tl Beğendim

*İkinci ürün --Yine Diadermine'in hassas göz makyaj temizleyicisi özelliği kontakt lens kullananlar için öneriliyor olması.Ben de miyop ve lens kullanan bir hatun olduğum için bu ürüne hemen atladım ama hiç memnun kalmadım gözlerimi yaktı ve göz etrafımı çok acıttı.Fiyatı 15.50  Beğenmedim


*Üçüncü ürünümüz-- (babaannemden yadigar bir alışkanlıkla) Eyüp Sabri Tuncer Gül suyu.Yüzümü temizledikten sonra tonikleme yerine gül sulu pamuk ile cildimi silmeyi tercih ediyorum.Hem kokusunu seviyorum hem nemlilik kazandırıyor hem de cildimi yumuşacık yapıyor.Bu markanın gül suyu ise gayet başarılı.Fiyatı 4 tl   Beğendim

*Ve son ürün-- Avon extra lasting make up remover ağır makyaj temizleme için birebir içinde yağlı bir madde de olduğundan kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor.Ağzında tıpa olmadığından pamuğa dökerken dikkat etmeniz gerekiyor.Makyajınızı temizledikten sonra da yüzünüzü suyla durulamalısınız.Eksi yönü ürünün çok küçük,sadece 50 ml olması sürekli makyaj yapanlar için yetmeyebilir.Fiyatı 22.00 tl  İdare eder

  Asalet; boyda değil, soyda.. İncelik; belde değil, dilde.. Doğruluk; sözde değil, özde.. Güzellik; yüzde değil, yürekte olur..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)