Sephora indirim


    Merhabalar,

Sephora'da 15 Ocak-25 Ocak tarihlerinde Sephora markalı belirli ürünlerde 10 ile 25 tl arası Benefit'in far ve paletleri, Ciate, Too Faced, Front Cover ve Vita Liberata markalarındaki %50 indirimi duyunca hemen Capacity Avm'deki Sephora mağazasına gittim.Dİğer ürünlerde pek birşey bulamadım,Benefit marka ürünler cazip bir şekilde 'beni al,beni al' desede fiyatlar yine de çok geldiği için almadım.İndirimli Sephora ürünleri ise çok kısıtlıydı ve tester olmadığı için ürünleri denemeden almak zorunda kaldım.Ayrıca çalışanlarının ilgisizliği de pek hoş değildi.
Gelelim neler aldığıma 



*Sephora long lasting eyeliner fancy green.Hafif simli ve sürümü 
kolay bir eyeliner yeşil renge zaten ihtiyacım vardı fiyatı 10 tl


*Sephora flashy liner waterproof flashy violet göz kalemi,ucu yumuşacık ve kaygan fiyatı 10 tl

*Sephora velvet eyeshadow waterproof satin navy bunu da flashy violet göz kalemi ile beraber kullanmak için aldım kremsi far kullanmayı pek beceremesem de bir tane bulunması gerektiğini düşündüm fiyatı 10 tl

*Son ürün ise çift taraflı Sephora lasting and perfecting corrector&concealer no2 fiyatı 15 tl

 İndirimde olan ama almadığım diğer ürünler arasında fondotenler,primerler,fırçalar,rujlar,ve tekli farlar da vardı.Eğer siz de bu indirimi değerlendirecekseniz bence elinizi çabuk tutun.
 Bu seferlik bu kadar,sevgiyle kalın... 

Yorumlar

  1. Ürünler öyle çabuk bitmiş ki ben fondöten bulamadım bile. Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. Evet ben gittiğimde de çok çeşit yoktu..çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Ay bi gidemedim ben de yanibasimda var ama ne alcagimi bilemedim bi seye ihtiyacim yok degisik bi seyler bulabilcekmiyim bilmiorum ama en kisa zamanda gitcem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepciğim ihtiyacın yoksa en azında bir göz atarsın.Zaten çok çeşit yoktu benim gittiğim Sephora'da

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)