Estee Lauder far paleti



    Merhabalar,

Çok eski bir dostum ile bugün bir kahve buluşması yaptık.Kendisi bana süpriz yaparak erken doğum günü hediyesi verdi.İnanılmaz mutlu oldum.Hediyesinin far paleti olması da ayrıca mutlu etti beni.Daha önce Estee Lauder ürünü kullanmamıştım.İçinde 6 adet far ve 2 adet pudra var.Ufak bir allık fırçası yine ufak bir far fırçası ve aplikatör var.Renkler nude ve ışıltılı The Balm'ın nude n tude paletindeki bazı renklere eşdeğer.Allıkların da biri pembemsi diğeri ise daha kahve rengiye dönük. Bahara yaklaştığımız bu dönemlerde uçuk renkleri ile çokça kullanacağım gibi geliyor.Yakın zamanda kullanıp instagram hesabımda sizlerle paylaşacağım.Sevgiyle kalın..



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)