Kafa yoğunluğu,anneler günü ve bir alışveriş



        Herkese Merhaba,
      Uzun zamandır inanılmaz sıkıntılı günler yaşıyorum,eşimin işi ile ilgili problemler var ve moralimiz çok bozuk.Üstüne bir de anneler günü yaklaşınca bu hafta baya zor oldu benim için.Anneler gününün ne zorluu diyeceksiniz..Ben 19 yaşındayken annemi beyin tümöründen kaybettim.Ve anneler günü haftası benim için ekstra üzücü oluyor.Şimdi burda hayat hikayemi anlatıp iyice yazımı keyifsizleştirmeyeyim.
     Herneyse dolayısıyla bir bayan keyifsiz olursa ne yapar tabii ki alışverişe çıkar.Düşündüm hazır Anadolu yakasında Caddebostan'da kayınvalidemde de kalıyorken bari caddeyi gezeyim.Anadolu yakasında yaşayanlar bilir Bağdat caddesinde Suadiye'ye doğru yeni H&M açıldı.Önce oraya uğradım,dantel şortlar,mayolar,hasır çantalar vardı,bu sene çiçek desenleri de çok moda olduğunudan çok güzel çiçek desenli bluzlar gördüm,indirimde pek birşey henüz olmasada ben sıcaklarda ev içinde giymeye 12,90 tl'ye lacivert bir elbise aldım.

  Bir sonraki durağım D&r oldu bloggerlar arasında çok meşhur olan Esrarengiz Bahçe kitabını alacaktım.Fiyatı 32 tl'ymiş içini biraz karıştırdıktan sonra 3 buçuk sene resim kursuna gitmiş olan ben için biraz basit buldum ve vaz geçtim.Dergi reyonundan yeni çıkan haftalık moda dergisi 'Grazia'yı görüp aldım.


 
   Ve son olarak bir de Gratis'e uğradım.İçerisi Anneler günü indirimden dolayı baya yoğundu, standların önünde bile ürünlere bakmak için kalabalık vardı.Essence standında bir bölüme daha önceki sezonun olduğunu düşündüğüm ürünleri karışık koymuşlardı.Ordan daha önceden gördüğüm ama hiçbir Essence'de bulamadığım Nail stamp setini ve mini lip gloss setini aldım.Kurulu bir ev düzenimiz olmadığından her bakım ürününü de her yere taşıyamayacağım için Eklips'in Travel set'inden aldım.İçinde 2 kapaklı bir pompalı şişe,üç adet de kavanoz şeklinde ürün muhafaza aracı bulunmakta.Bir diğer aldığım ürün de Gosh'un göz makyajı bazıydı ki onu son anda vaz geçip geri yerine koydum.Yeni çıkan,yine bloggerlar arasında bu ara çok popüler olan Le Petit Marseillais'ın duş jellerine de baktım almak için kokularını nedense hiç beğenmedim ve onu da almaktan vaz geçtim.Alışverişim böylece sonuçlandı.

  
 Sizlerin de fikirlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum
  Sevgiyle kalın


Yorumlar

  1. Oy kuzum benim başın sağolsun :( Sıkma canını emi maviş arkadaşım annen cennetin en güzel köşesinde şu an emin olabilirsin :) Maviş kızını izliyo hemde :) Elbisen de sen kadar mavişmiş çok yakışacak sana :) Ama o gloss ne kadar minnak öyle çok şekermiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağolasın Allah kimseyi en sevdiklerinden ayırmasın
      Lipgloss da baya minikti cidden çantaya atmalık :D Öperim tatlım :)

      Sil
  2. buruk bir anneler günü geçirmene üzüldüm :( ama kayınvalidem demişsin yalnız olmadığına da sevindim güle güle kullan cicilerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok şükür annem olmasada çok sevdiğim Ablam,teyzem,kayınvalidem var bana annemin yokluğunu aratmayan.Çok teşekür ederim canım.Sevgiler

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Malesef hep öyle geçiyor bir de facebookta herkes o gün anne sevgisini dile getiriyor daha da sıkıntı oluyor.Neyse geçti gitti..Sevgiler

      Sil
  4. Başın sağolsun canım.
    Çok özeniyorum şehrinde H&M olan kişilere, umarım en kısa zamanda İzmir'e de gelir bir tane :) Le Petit Marseillais duş jellerinin kokularını ben de hiç beğenmedim. Almak için elim gitti hepsini kokladıktan sonra bu muymuş ya dedim, hayal kırıklığı oldu benim için.
    Umarım sıkıntılarını en yakın zamanda atlatırsın.
    Unutma fırtınanın arkasından her zaman güzel güneşli günler gelir, sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Pelin inşallah dediğin gibi olur.
      Yetkililer duyun sesimizi İzmir'e H&M isteniyor :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim