Kiko yurtdışı alışveriş



      Herkese merhaba,
   Umarım keyfiniz yerindedir.İstanbul'da artık yaz kendini göstermeye başladı.Güneşli havaları çok seviyorum içim açılıyor.Peki siz en çok hangi mevsimi seviyorsunuz?

   
Gelelim bugünkü yazımıza.Kiko Milano İtalya menşeili bir kozmetik firması ürünleri bence hem kaliteli hem de uygun yurdışında özellikle indirim zamanında gerçekten çok uygun.Uzun süre bekledikten sonra Türkiye'de de mağazaları açıldı ve açılmaya da devam ediyor.Burdaki fiyatlarına bakmaya henüz fırsatım olmadı.



 
   Çok eski bir dostumdan Mart ayında Madrid'e gittiğinde benim için oradaki Kiko'dan bir ki parça birşeyler almasını istemiştim o da sağolsun güzel ciciler almış getirmiş bana.Bir adet dörtlü far almış toprak tonlarında herkesin sevebileceği,hem gece hem gündüz rahatlıkla kullanabileceği renklerde.Bir adet allık ama içinde bir bölümünde aydınlatıcısı da var.Dört adet oje.Ve asıl bayıldığım cam törpü.
 
 



Yorumlar

  1. bende allığı bayıldım.. hepsini iyi günde kullan. sevgiler...
    soslubadem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Far tam benlik, iyi günlerde kullanın :) takipteyim sizi de benim bloguma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tabii kii uğrarım ben de ..sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)