Garnier Nem Bombası Maske:Sonuç


       Herkese Merhaba,
   Bir hafta önceki yazımda Garnier nem bombası Maskesini denemiştim yazı için tıktık.Yorum yapan arkadaşlar Garnier nem bombasının gerçekten kalıcı olup olmayacağını merak ettiklerini söylemişlerdi.Ve bir haftalık süre bitti.
Peki gerçekten hafta boyu nemli kaldı mı cildim?Hayır tabi ki,ama....
    Maskeyi yaptıktan 48 saat sonrasına kadar bence gayet başarılıydı,etkisini gösterdi.Yine yanaklarım yumuşacıktı,ekstra bir nemlendirme ihtiyacı hissetmedim.Ama sonrasında yavaş yavaş etksini yitirdi.3. günden sonra sadece alnım yağlanmaya başladı.4. gün makyaj sonrası cildimi temizlediğimde sadece çok hafif bir gerginlik hissettim.Biraz evvel makyajımı temizlemek için yıkadım ve şu an cildimi inanılmaz gergin,kuru ve nemsiz hissediyorum.(Bir hafta boyunca ekstra nemlendirici kullanmadım ki gerçekten etkisini görebileyim diye)
    Toparlamak gerekirse ürün vaadinin bir kısmını gerçekleştiriyor.Bir hafta olmasa da en azından 2 gün cildinizin gerçekten neme doymuş olduğunu hissediyorsunuz.Tabii ki ürün sürekli kullanım için pahalı ama bence ayda bir alınıp uygulanabilinir.Ben tekrar alırmıyım?Evet alırım ama her hafta kullanacağımı sanmıyorum.
Not:Benim cildim normal,karma bir cilt ürün herkeste farklı etki gösterip farklı memnuniyetlere sebep olabilir.
    Acilen nemlendirici sürmem gerekiyor.Ben kaçıyorum.Sevgiler

Yorumlar

  1. Bu ürün hakkında olumlu yorumlar okuyorum, mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
  2. ben de almıştım ama daha deneyemedim fırsat olmadı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin düşüncelerinizi de en kısa sürede okumak isterim.Yorum için teşekkürler.Sevgiler :D

      Sil
  3. Ledushca bu yorumunu bekliyordum. Öncelikle emeğine sağlık, benim için çok faydalı oldu. Demek ki, acil durumlarda kullanabileceğim bir maske olarak kenarda bulundurabilirim. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. bende bu paylaşımı bekliyordum , etkisi kısa ve pahalı bence ( ürün boyutuna göre ) , benim ihtiyacımı göreceğini düşünmediğimden galiba almayacağım... paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Bence de bu tarz maskelerin maksimum 4 tl olması lazım haftalık kullanılıdığını düşünürsek Garnier'in maskesinin ayda epeyi bir maliyeti çıkıyor.Yazımın yardımcı olmasına sevindim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. nem maskesi olarak çok daga farklı ve uygun fiyatlı alternatifleri var. cilt tiplerine uygun olarak.
    elinize sağlık yazınız için. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok haklısınız.Yorum için teşekkürler.Sevgiler :D

      Sil
  7. Neme doyması benim için çok önemli. Bu ürüne şans vericem :)

    YanıtlaSil
  8. Bende aldım bu üründen ama henüz denemedim.
    Bilgilendirici oldu yazınız teşekkür ederim.
    Bu arada blog keşif etkinliğinden geldim.
    Bana da beklerim :)
    Sevgiler...
    www.benrujumvealligim.biz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için çok teşekkürler.Uğrayacağım ben de.Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)