İstanbul kış blogger etkinliği -1-


     
       Herkese Merhaba,
  Bir buçuk ay önce 'Yapabilirmiyim?Yapamazmıyım?Neden olmasın?' Soruları kafamda uça uça bir işe kalkıştım ve etkinlik düzenlemeye karar verdim.
  Daha önceki grubumuzda üye çok olunca çekiliş yapılmış ve biz o çekilişte çıkmamıştık.Ben de çekilişte çıkmayan kızlarla onlardan ayrı etkinlik düzenlemeye karar vermiştim.Bizim çekirdek kadromuza daha sonra Hazel ve Selin de katıldı.İşe önce diğer bloggerların bu işlerin nasıl yaptığına dair yazıları okumakla başladım.Benden daha tecrübeli bloggerların deneyimlerini öğrenmek lazımdı,ve sonrasında etkinlik günümüze kadar olan maraton başladı.Bir buçuk ay firma arama,mailler ve yazışmalarla geçti.İsmi duyulmuş duyulmamış,popüler olan olmayan bir çok firmaya mail ve mesaj yolladım.
  Dürüst olmak gerekirse bu işin basite alınacak bir iş olmadığını gördüm ciddi emek ve mesai isteyen bir iş.Özellikle son bir haftanın stresi bile yetti.Çünkü gelmeyen kargolarım vardı ve İstanbul karlar altındaydı.Etkinlikten bi gün önce sevgili eşimin yardımı ile kaç sefer koli ve torba yerleştirme denemesi yaptık hatırlamıyorum bile.Ama çok yardımcı ve anlayışlı bir grubum vardı,birbirimizi kırmadan üzmeden eğlenerek bu işi tamamladık.Burdan Ayşe,Çağla,Cansu ve Cansu'ya tekrar çoook teşekkür ediyorum 
   Firmalarla ilgili öğrendiğim de bir çok şey oldu.Mesela ünlü ve izleyicisi çok blogger isteyen firmalardan tutun da ürünlerinizi göndereceğiz deyip oyalayan firmalar oldu.Bazı firmalar olumsuz bile olsa kibar üslubu ile gönlümü kazandı.Bir çok firma da cevap bile yazmadı.Başta ürün göndeririz deyip,sonrasında vaz geçen yada cevap bile vermeyenler de cabası.
   
   Bunun yanında bize olumlu dönüş yapan ve bol bol ürün gönderen çok güzel sponsorlarımız oldu.Onlara bir kere daha çok teşekkür ediyorum.



    Etkinlik günü Sponsorlarımız şunlardı 💗
    Restorex-Bioblas
    Ekoz Kozmetik
    Sosyopix
    Termalife
    Theraline
    Essence
    Atelier Rebul
    Naturalive
    Revox
    Splat
    Moshos Garden
    Cosmed
    Aniahandmade
    Yeşil Marka
               
       Bir sonraki yazımda da sponsorlarımızı ürünlerini ve etkinlik günü neler yaptığımızı anlatacağım..Beklemede kalın.Sevgiler.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)