Iva Natura siyah yüz maskesi



      Herkese Merhaba
   Bugün yine bir maske ürünü ile sizlerleyim.Iva natura siyah maske bana Lilakutu'dan çıkmıştı.Açıp kullanma fırsatım yeni oldu.
   Biraz size ürünün içeriğinden bahsedeyim:Ürünümüz yerli malı,Diyarbakır'da yetişen yoğurtotu bitkisi özünden hazırlanmıştır.Bu otlar askorbik asit,c vitamini ve saponin barındırır.Ürün derinlemesine temizleyip,gözenek arındırıyor ve yaşlanma karşıtı.Ürün aynı zamanda organik,vegan ve hayvan dostu.
    Ambalajını açtığınızda karşınıza siyah kremsi bir ürün karşınıza çıkıyor.Kokusu bana kas gevşetici jel ilaçları anımsattı :D Ürünü elinizle yada bir spatula ile alıp yüzümüze sürüyoruz.Diğer maskeler gibi öyle kaskatı olmuyor 5 dk cildimizde tutup yıkıyoruz.Benim cildimde herhangi bir reaksiyon yapmadı.Kızarıklık ve yanma hissi de olmadı.
   Cildimi yıkadıktan sonra cildimin beyazladığını farkettim,gözeneklerimde de küçülme oldu.Ürünü yıkadıktan sonra cildimde azıcık gerginlik hissettiğim için nemlendiri kullanma gereği hissettim.
   Ben memnun kaldım diyebilirim.Sizin kullandığınız değişik cilt maskeleri nelerdir?Sevgiyle kalın
   

Yorumlar

  1. Ne şeker olmuşsun maskelerle :) Sevimli tavşan :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bende himalayanın yüz maskesini kullanıyorum şimdilik bakalım :D son yazıma beklerim http://tembelprenses.blogspot.com.tr/2017/02/dene-bunu-subat-kutusu.html

    YanıtlaSil
  4. bende çok sevmiştim yazmayı unuttuklarımdan kendisi :)

    YanıtlaSil
  5. Ya fotoğrafa bayıldım canım :)

    YanıtlaSil
  6. tam bir maske canavarı olarak denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  7. Memnun kalmış olmana çok sevindim canım.Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
  8. "Beauty Beybi"nin blog keşif etkinliğinden geliyorum bende sayfama beklerim
    sevgiler...

    www.blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)